♥ Så Älskade Från Första Stund ♥

Alla inlägg under december 2014

Av debora - 3 december 2014 08:37

Idag blev en lite konstig dag.

Idag skulle jag egentligen till logopeden med Vilmer.

Maximilian hade igår feber och är förkyld så pappa skulle vara hemma medans jag och Vilmer var hos logopeden.

Nu på morgonen ringde de och sa att logopeden var sjuk så pappa kan åka iväg på sitt och jag får mysdag hemma med alla mina små grabbar.

Maximilian har ingen feber just nu men han "fotfaande nysig och hostig" som han säger.


 

Jag glömde ju tidigare att skriva att ni får 20% rabatt på ert köp i Snuttens webbshop, under december månad. Ange koden 20%1402 i kassan för att erhålla rabatten.


Och för att påminna er om att jag har en tävling där du kan vinna valfri vara från Snutten.se. Den hittar du här.

 

Nehej, om vi skulle göra oss klara för dagen.



Av debora - 2 december 2014 09:55

Förra veckan fick jag hem Loppibagen 1-åringen.

 

I loppibagen fick jag

Pipmugg från Philips Avent. En ny pipmugg men en unik ventil som motverkar spill. Pipen är mjuk och likaså handtagen på muggen.

Ellion dricker massor från muggen. Den är bra att hålla i och den används flitigt alla redan.


Bamse för de yngsta från Egmont. En "pektidning" med lite tjockare sidor som inte är så lätta att gå sönder. Perfekt till små barn som älskar Bamse.

Vilmer älskar Bamse så tidningen var perfekt till honom!


Barnkit från Folksam. Perfekt kitt att ha i väskan eller i bilen om olyckan är framme. Den innehåller bland annat plåster, skavsårsplåster, solskyddskräm, brännskadegel mm.

Vi har vår i bilen och det är jättebra när olyckan är framme.


Kräm från Aco Minicare. En extra fet kräm som behandlar torr hus exempel vid atopisk hud och eksem.

Denna krämen har nog hela famijen hunnit använda. Den är jättebra nu när vintern är här och barnen är torra i ansiktet och på kroppen. Mina händer har blivit jättetorra nu när det är kallt så krämen är helt perfekt.

 

Smakprov från Citroen. Leksaksbil.

Barnen älskar att leka med bilar.


Gröt från Smeper. Går att äta både kall och varm. Perfekt att ha med sig.

Den gick hem hos Ellion. Han är annars kräsen när det gäller mat!

 

Fruktris från Semper. Perfekt mellanmål eller dessert.

Gottis funkar hos lilleman och goooood var den!

     

Ovido - Quiz & Flashcards