♥ Så Älskade Från Första Stund ♥

Alla inlägg under februari 2015

Av debora - 1 februari 2015 21:06

Så var denna veckan snart slut med. Nästa vecka känns fullplanerad. Skönt!

Mitt mål för nästa vecka är iallafall att vi ska ha packat upp och fått ordning och reda här hemma.

Samtidigt har jag prov i medicin och arbete samt uppgifter som ska lämnas in så det blir knappast att man ligger på latsidan i pluggandet iallafall. ;-)


Idag har jag iallafall hunnit med en långpromenad medd Patricia mitt i allt uppackande. Här hemma har vi blivit av med massor av kartonger så nu har vi mer plats här samtidigt som vi fått upp lite mer saker på väggarna.

Gillar inte att barnen hamnat brevid i helgen. Vi har mest fokuserat på att få ordning här hemma och barnen har inte alls varit aktiverade dessa dagarna förutom när de sov borta i fredags. Det dåliga samvetet lyser, blinkar och dånar med sina sirener. Mitt dåliga samvete svider farligt mycket just nu.

Får se till att gottgöra mina små gull i veckan istället. ♥♥♥

Ovido - Quiz & Flashcards