♥ Så Älskade Från Första Stund ♥

Direktlänk till inlägg 23 april 2014

Att ha en stolt son

Av debora - 23 april 2014 20:19

Idag vatt det avslutning på Maximilians handboll. Jag följde med honom dit medan de andra åkte hem till barnens farmor och farfar.

Barnen fick komma fram och ställa sig för att få medaljer och Maximilian var så stolt över sin medalj han fick. Han stod länge och tittade på den och log. Jag satt knasigt till och hade en del föräldrar framför mig så jag kunde inte ta någon bild på honom men andra föräldrar tog kort och jag hörde Maximilian vråla "Mamma, ta kort på mig! Ta fram din telefon och ta kort på mig nu!" Han var så stolt! Så stolt!

Efter medaljutdelningen så fick barnen korv och dricka medan föräldrarna fick kaffe och kaka.

Barnen lekte lite och därefter fick de en varsin godispåse.

 

För övrigt så har Vilmer varit hemma från dagis idag då han haft feber. Han orkade dock med ett besök hos faster efter vi hämtat hem Maximilian från dagis. Där blev det fika och Maximilian fick kaffe över sig. Pappas kaffekopp trillade i knät på honom men som tur var så var det mjölk i kaffet så det var lite svalare. Och som tur var så blev det inga brännskador, lite kylbalsam och en blöt handduk gjorde susen.

Ellion har knappt sovit idag och mest varit trött och gnällig. Inte alls kommit till ro för att sova. Vi har ju märkt att han måste, precis som de flesta barn sova flera timmar per dag för att inte vara gnällig men min lille herre har verkligen svårt att komma till ro för att sova och därför är han ofta knasigt gnällig. I morgon får han allt sova lite till. Dessutom blir det ett besök på bvc för att se hur vår lille älskling växer.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av debora - 22 september 2016 22:54


Förra veckan körde jag punka på jobbets bil, denna veckan hann jag försova mig en dag. Vaknade och hann ur sängen, duscha, borsta tänder och klä på mig och ut i bilen på mindre än en kvart. Jag hann till jobbet osm tur är men så sjuk en dag kan bli n...

Av debora - 18 september 2016 11:59


Okej, det har gått över 3 månader sen jag skrev sist så jag har säkert inte en enda läsare kvar här men får väl ta och försöka skriva ner något här. Hela sommaren har passerat, jag har haft mina första semester. Valde att bara ta tre veckors eftersom...

Av debora - 11 juni 2016 20:21


Detta är verkligen StoraM´s helg. Igår var vi iväg på hans första skolavslutning. Först var vi på skolan där barnen sjöng nationalsången medan flaggan hissades och därefter tågade vi bort till kyrkan där bland annat barnen sjöng. Bröderna avr lagom...

Av debora - 6 juni 2016 18:38

Nu har det gått några dagar sendan jag flyttade, och för er som inte visste om det så har vi separerat. 1 Juni var det dags för mig att flytta, jag flyttade inte alls långt, utan mer eller mindre bara rakt över gatan. Flyttade i onsdags och hade fu...

Av debora - 28 maj 2016 20:29


Det efterfrågas om inlägg här, mina inlägg lyser med sin frånvaro men nu ska jag slänga in ett inlägg tänkte jag. Ni är här inne och läser ser jag fast jag inte skrivit på länge. Jag har haft så himla mycket med mitt eget nu senaste tiden.  Idag ...

Ovido - Quiz & Flashcards