♥ Så Älskade Från Första Stund ♥

Direktlänk till inlägg 3 april 2015

Lopppibag Skönhet & hälsa

Av debora - 3 april 2015 07:15

Häromdagen fick jag hem Loppibagen Skönhet & Hälsa och nu är det dags att utvärdera.

I bagen fick jag:


RFSU Active Balace är en dubbelverkande vaginaltablett som tillför probiotiska lactobaciller- "snälla" bakterier som finns naturligt i underlivets ekosystem och hjälper till att förebygga infektionerr. Kan tas i såväl behandlande syfte- 1 tablett i 7 dagar eller i förebyggande syfte- 1 tablett/vecka i 3 veckor. Kan tas under menstraution och under hela graviditeten. Har ej testat än men ska absolut göra det!


Pierre Robert Invisible Hipster är en supertunn hipster gjord av mjuk microfiber, vilket ger en behaglig och sval känsla mot huden. Det unika med Invisible Hipster är att den är utvecklad med en speciell non-slip-funktion, som gör att trosan håller sig på plats- utan att ge synliga troskanter.

Dessa fick vi beställa hem med en gratiskod så man fick den färg och storlek man ville ha, tyvärr fanns inte färgen jag ville ha i min storlek men jag fick hem ett par snygga gula. Jag har inte ägt några Pierre Robert tidigare men jag gillar dem absolut! Anmäler du dig till deras nyhetsbrev får du tips och rabatter.

 

Bio-Oil är en specifik hudvårdsprodukt framtagen för att hjälpa till att göra ärr, bristningar, ojämn hudton, åldrande och uttorkad hud mindre framträdande. Den är en succé i världen och nr 1 inom ärr och bristningar i 18 länder.

När jag var gravid behövde jag aldrig använda någon olja och jag fick aldrig några bristningar så har inte behövt smörja in min mage med detta ens efter graviditeten men oljan är väldigt bra att smörja in kroppen med ändå. Den gör huden mjuk och len och det är aldrig fel!



Yves Rocher Bonheur Eau. Upplev den impulsiva, livsbejakande doften hos Moment de Bonheur Yves Rocher som nu finns i en lättare, friskare och fruktigare tolkning. Den här fräscha doften utgår från den äppleextraktets läckra syrlighet.

Denna parfymen luktar väldigt fräscht och jag använder den de gånger jag kan använda parfym. Det finns parfymallergi på dagis så vi får inte ha parfym på oss när vi ska lämna och hämta barnen. Jag brukar beställa från Yves eftersom de har det mesta och väldigt bra priser. Ofta har de erbjudande och rabattter!


Yves Rocher Elixir Volume Mascara. Nu kan du få oemotståndlig volym och intensiv näring i en och samma mascara, tack vare peptider från hibiskus som stärker och reparerar fransarna (test in vitro). Den krämiga formulan ger rejäl fyllighet utan att tynga ner, och ett resultat som håller hela dagen. Borsten är utrustad med dubbla fibrer för en perfekt applicering; de mjuka fibrerna ger volym utan klibb, medan de fastare fibrerna ger definition och längd.

Denna mascaran har jag använt tidigare och jag tycker denna är skitbra! Den kom väldigt lägligt också nu när min mascara precis tagit slut och de andra jag har hemma är vattenfasta och de gillar jag inte. Så denna kom helt perfekt! Denna mascaran fördelar fransarna perfekt och de blir inte alls klumpiga!


Friggs naturliga ekologiska miniriskakor. De små riskakorna är förpackade i påse, vilket gör det smidigt och smulfritt att stoppa ned i träningsväskan eller i barnens matsäck till skolutflykten. Miniriskakorna är gjorda på råris och majs och är därmed naturligt glutenfria samt har en hög halt av fullkorn. Den lättsaltade varianten innehåller inget tillsatt socker.

Trodde först inte dessa skulle vara någon hit men de var faktiskt väldigt goda och jag kommer köpa hem fler sådana påsar! Perfekt att ha med sig i väska när man ska iväg! Barnen gillar dem också så det blir perfekt mellanmål!


Friggs senaste nyhet TE+Solljus är speciellt framtaget för att bidra med ett tillskott av D-Vitamin. Teet kan hjälpa kroppen att fylla på med solens vitamin året om. Med en kopp Friggs TE+Solljus tillgodoses en fjärdedel av det dagliga rekommenderade intaget av vitamin D, enligt de Nordiska näringsrekommendationerna (NNR.)

Ett fräscht te som smakar väldigt gott! Dessutom så gör den gott också. Vem behöver inte mer och mer D-vitamin nu!?


       

Tack snälla  LOPPI!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av debora - 22 september 2016 22:54


Förra veckan körde jag punka på jobbets bil, denna veckan hann jag försova mig en dag. Vaknade och hann ur sängen, duscha, borsta tänder och klä på mig och ut i bilen på mindre än en kvart. Jag hann till jobbet osm tur är men så sjuk en dag kan bli n...

Av debora - 18 september 2016 11:59


Okej, det har gått över 3 månader sen jag skrev sist så jag har säkert inte en enda läsare kvar här men får väl ta och försöka skriva ner något här. Hela sommaren har passerat, jag har haft mina första semester. Valde att bara ta tre veckors eftersom...

Av debora - 11 juni 2016 20:21


Detta är verkligen StoraM´s helg. Igår var vi iväg på hans första skolavslutning. Först var vi på skolan där barnen sjöng nationalsången medan flaggan hissades och därefter tågade vi bort till kyrkan där bland annat barnen sjöng. Bröderna avr lagom...

Av debora - 6 juni 2016 18:38

Nu har det gått några dagar sendan jag flyttade, och för er som inte visste om det så har vi separerat. 1 Juni var det dags för mig att flytta, jag flyttade inte alls långt, utan mer eller mindre bara rakt över gatan. Flyttade i onsdags och hade fu...

Av debora - 28 maj 2016 20:29


Det efterfrågas om inlägg här, mina inlägg lyser med sin frånvaro men nu ska jag slänga in ett inlägg tänkte jag. Ni är här inne och läser ser jag fast jag inte skrivit på länge. Jag har haft så himla mycket med mitt eget nu senaste tiden.  Idag ...

Ovido - Quiz & Flashcards