♥ Så Älskade Från Första Stund ♥

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2014

Att vi hade trevligt

Av debora - 25 augusti 2014 09:08

I lördags bodde ju barnen borta över natten- Maximilian och Vilmer hos sin mormor och Ellion hos sin farbror.

De stora grabbarna blev hämtade vid 13-tiden och vid 14 kom de och hämtade Ellion.

Jag måste säga att mellan 14 och 17 när folket började komma så hade jag ingenting att göra. Jag gjorde mig i ordning men sen hade jag ingen unge som ropade efter mig. Jag hann bli väldigt rastlös.

Vid 17 började folket komma och sen satte vi igång grillen. Solen sken och lagom till vi skulle äta kom ösregnet.

Tur att vi satt i partytält... Efter maten satt vi inne och hade trevligt.

Var ganska rädd att jag skulle må skitdåligt igår men det gjorde jag inte. Trött var jag men mådde inte dåligt. Vid 11 kom Ellion hem och vid 12 kom grabbarna hem.

Hela dagen blev ändå ganska seg men vi kom ut till lekplatsen med barnen och sen kom Danne och tillbringade kvällen med oss.

Även fast vi inte mådde dåligt igår så är det ändå tur att man inte dricker så mycket längre. Tror det är ganska exakt 2 år sedan jag festade sist. 

Där emellan har jag visserligen varit gravid men annars är vi ju inte de som lämnar bort barnen för att vi ska festa. Det händer någon gång om året kanske  och det är lagom när man har barn.

  Vi var ungefär 10-11 stycken här i lördags och då var det inte många om man jämför med att ungefär 10 stycken inte kunde komma så egentligen skulle vi varit bubbelt så mycket folk.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av debora - 22 september 2016 22:54


Förra veckan körde jag punka på jobbets bil, denna veckan hann jag försova mig en dag. Vaknade och hann ur sängen, duscha, borsta tänder och klä på mig och ut i bilen på mindre än en kvart. Jag hann till jobbet osm tur är men så sjuk en dag kan bli n...

Av debora - 18 september 2016 11:59


Okej, det har gått över 3 månader sen jag skrev sist så jag har säkert inte en enda läsare kvar här men får väl ta och försöka skriva ner något här. Hela sommaren har passerat, jag har haft mina första semester. Valde att bara ta tre veckors eftersom...

Av debora - 11 juni 2016 20:21


Detta är verkligen StoraM´s helg. Igår var vi iväg på hans första skolavslutning. Först var vi på skolan där barnen sjöng nationalsången medan flaggan hissades och därefter tågade vi bort till kyrkan där bland annat barnen sjöng. Bröderna avr lagom...

Av debora - 6 juni 2016 18:38

Nu har det gått några dagar sendan jag flyttade, och för er som inte visste om det så har vi separerat. 1 Juni var det dags för mig att flytta, jag flyttade inte alls långt, utan mer eller mindre bara rakt över gatan. Flyttade i onsdags och hade fu...

Av debora - 28 maj 2016 20:29


Det efterfrågas om inlägg här, mina inlägg lyser med sin frånvaro men nu ska jag slänga in ett inlägg tänkte jag. Ni är här inne och läser ser jag fast jag inte skrivit på länge. Jag har haft så himla mycket med mitt eget nu senaste tiden.  Idag ...

Ovido - Quiz & Flashcards