♥ Så Älskade Från Första Stund ♥

Direktlänk till inlägg 25 april 2014

Loppi Blogbag Vårpepp

Av debora - 25 april 2014 17:00

Förra veckan fick jag hem Loppi Blogbag Vårpepp med massor kul i!

 

Denna gång innehöll bagen Blackberrie LSHP Mealbar från Naturdiet. Blackberries är en produkt med lågt innehåll av kolhydrater och högt proteininnehåll, sk LSHP (low sugar high protein). Den är berikad med 1/5 av dagsbehovet av vitaminer och mineraler. Bara 1 gram socker per bar 14 gram protein per bar. En bar ger 190 kcal. God smak vit choklad och svarta bär.

Vad jag tycker: Jag gillade absolut baren, och kan mycket väl tänka mig att äta den fler gånger till mellis. Smaken var kanon med vit choklad och bären.


Supernature Purely Greens Max är ett kraftfullt  och avancerat supermatkomplex som är speciellt sammansatt för nordiska förhållanden Produkten innehåller supergräs, alger, grönsaksextrakt, enzymrika frukter och speciellt utvalda örter. Den ger ett brett spektrum av proteiner, vitaminer, mineraler, spårämnen och snzymer. Den är rik på näring som kan ge ytterligare energi i vardagen, bland annat bidrar jod och järn till normal ämnesomsättning.

Vad jag tycker: Den har definitivt en smak som man måste vänja sig vid. Om jag tyckte att nässelpulver smakar hö så tycker jag nog detta smakar snäppet sämre hö. Det är ju inte gott, det kan jag inte påstå men det verkar vara superbra och som sagt, man måste vänja sig vid det om det ska slinka ner lättare.


Nya Vitalinea PRO från Danone är ett gott, naturligt proteinrikt mellanmål i portionsförpackning. Den består överst av en naturell yoghurtkvarg som både är mager och mättande, och i botten finns en god frukt- eller bärkompott.

Vad jag tycker: Skitgott! Hade kunnat äta hur många som helst! Provade med blåbär och var mycket godare än jag trodde den skulle vara. Jag som kan sitta och trycka i mig mängder med risifrutti annars kommer absolut byta ut risin mot denna från Danone!


Friggs Te+ Sockerbalans är ett rooiboste berikat med krom. Krom bidrar till att bibehålla kroppens normala blodsockernivåer samt gynnar en normal omsättning av proteiner, fett och kolhydrater. Sockerbalans är ett fylligt te med kryddig smak av chai som kombineras med en djup och söt smak av choklad. Eftersom Sockerbalans är ett rött te är det helt fritt från koffein.

Vad jag tycker: Här är egentligen något för mig, jag är en sådan som måste ha socker, socker socker nu direkt och gärna helst igår när jag väl blir sugen. Sockerkickar hit och dit. Jag har provat ett par koppar och jag tror minsann att det faktiskt funkar. Gott var det med.


Spännande vårläsning från Harlequin. Boken "min så kallade kärlek" och "Vårkänslor". Innehållet varierar i varje Loppibag, en bok i varje bag.

Vad jag tycker: Jag fick boken "Min så kallade kärlek" men har inte hunnit påbörja läsningen än. Läsningen kommer påbörjas så fort jag läst klart min andra bok. Men boken verkar helt klart bra och det är toppen att ha en pocketbok med sig i skötväskan hela sommaren!


Sun-kissed Bronzing Minerals från Sheer Cover Finmalda mineraler ger en perfekt balans av skimmer och färg till ansikte och kropp. Innehåller en unik kombination av multifärgade mineraler som ramar in och acccentuerar ansiktets linjer. Sun-kissed Bronzing minerals ger en frisk solkysst lyster och en vacker sista touch till din make up. Passar alla hudtyper.

Vad jag tycker: Helt perfekt! Har velat prova Sheer Cover och nu får jag chansen! Tycker verkligen den är toppen!


Step by Step från Ekorrens Ekologiska Godis. Sura fotavtryck med smak av citron, äpple, hallon, svarta vinbär, ananas, körsbär och apelsin. Ekorrens Ekologiska smågodis har smaker och färger från riktiga frukter, växter och bär. Inga konstgjorda färg- och smakämnen eller syntetiska sötnings- och konserveringsmedel. Inga konstigheter- bara 100% naturligt gott!

Vad jag tycker:  Jättegott, är det dessutom bra godis så är ju det ännu bättre! Frågan är vart man kan köpa det? Har aldrig sett det tidigare.


 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av debora - 22 september 2016 22:54


Förra veckan körde jag punka på jobbets bil, denna veckan hann jag försova mig en dag. Vaknade och hann ur sängen, duscha, borsta tänder och klä på mig och ut i bilen på mindre än en kvart. Jag hann till jobbet osm tur är men så sjuk en dag kan bli n...

Av debora - 18 september 2016 11:59


Okej, det har gått över 3 månader sen jag skrev sist så jag har säkert inte en enda läsare kvar här men får väl ta och försöka skriva ner något här. Hela sommaren har passerat, jag har haft mina första semester. Valde att bara ta tre veckors eftersom...

Av debora - 11 juni 2016 20:21


Detta är verkligen StoraM´s helg. Igår var vi iväg på hans första skolavslutning. Först var vi på skolan där barnen sjöng nationalsången medan flaggan hissades och därefter tågade vi bort till kyrkan där bland annat barnen sjöng. Bröderna avr lagom...

Av debora - 6 juni 2016 18:38

Nu har det gått några dagar sendan jag flyttade, och för er som inte visste om det så har vi separerat. 1 Juni var det dags för mig att flytta, jag flyttade inte alls långt, utan mer eller mindre bara rakt över gatan. Flyttade i onsdags och hade fu...

Av debora - 28 maj 2016 20:29


Det efterfrågas om inlägg här, mina inlägg lyser med sin frånvaro men nu ska jag slänga in ett inlägg tänkte jag. Ni är här inne och läser ser jag fast jag inte skrivit på länge. Jag har haft så himla mycket med mitt eget nu senaste tiden.  Idag ...

Ovido - Quiz & Flashcards