♥ Så Älskade Från Första Stund ♥

Direktlänk till inlägg 21 juni 2014

Att det är dagen efter midsommar

Av debora - 21 juni 2014 09:15

Igår var det midsommar och vi klarade oss ifrån regnet minsann. Vi grillade och därefter tävlade vi. Vuxna mot vuxna och barn mot barn. Vi fikade på jordgubbar och grädde och sen var klockan så pass mycket att vi fick ååka hem för mannen skulle åka och jobba natt.


I morse vaknade både Vilmer och Ellion strax efter 06 och strax  innan 07 steg Vilmer upp för att göra sina beov så det var bara att stiga upp för min del med. Mannen kom hem från jobbet och hann lägga sig innan Maximilian vaknade. Han var för övrigt uppe till 22.30 igår den filuren. Han var dundertrött när vi åkte hem från midsommarfirandet men vi påbörjade en film när vi kom hem och trots trötta ögon satt han uppe och tillslut fick jag stänga av mot protester. Titta klart idag får det bli.

Om någon timma kliver mannen upp eftersom han inte ska jobba i natt så vänder han tillbaka dygnet.

En runda till affären idag och så ska jag och grabbarna göra jordgubbstårta tänkte vi! :)

           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av debora - 22 september 2016 22:54


Förra veckan körde jag punka på jobbets bil, denna veckan hann jag försova mig en dag. Vaknade och hann ur sängen, duscha, borsta tänder och klä på mig och ut i bilen på mindre än en kvart. Jag hann till jobbet osm tur är men så sjuk en dag kan bli n...

Av debora - 18 september 2016 11:59


Okej, det har gått över 3 månader sen jag skrev sist så jag har säkert inte en enda läsare kvar här men får väl ta och försöka skriva ner något här. Hela sommaren har passerat, jag har haft mina första semester. Valde att bara ta tre veckors eftersom...

Av debora - 11 juni 2016 20:21


Detta är verkligen StoraM´s helg. Igår var vi iväg på hans första skolavslutning. Först var vi på skolan där barnen sjöng nationalsången medan flaggan hissades och därefter tågade vi bort till kyrkan där bland annat barnen sjöng. Bröderna avr lagom...

Av debora - 6 juni 2016 18:38

Nu har det gått några dagar sendan jag flyttade, och för er som inte visste om det så har vi separerat. 1 Juni var det dags för mig att flytta, jag flyttade inte alls långt, utan mer eller mindre bara rakt över gatan. Flyttade i onsdags och hade fu...

Av debora - 28 maj 2016 20:29


Det efterfrågas om inlägg här, mina inlägg lyser med sin frånvaro men nu ska jag slänga in ett inlägg tänkte jag. Ni är här inne och läser ser jag fast jag inte skrivit på länge. Jag har haft så himla mycket med mitt eget nu senaste tiden.  Idag ...

Skapa flashcards